Monday, January 9, 2012

Positif Menuju Ke Puncak Kejayaan....

Keyakinan saya bertambah dari hari ke hari untuk menjalankan bisnes Premium Beautiful kerana keberkesanan corset ni sangat menakjubkan...
Premium Beautiful sentiasa bersama saya....:)) Buktinya saya clap picture ni tengah hari tadi sebelum keluar makan tengah hari...
Satu lagi yang best tak payah susah-susah saya nak tahan nafas untuk kempiskan perut supaya gambar x cacat...dah boleh buat biasa je...
Saya suka warna merah..bak kata org cina merah ni 'ong'....supaya hidup saya sentiasa 'ong' so saya dapat penuhi semua niat suci saya.....Warna merah jugak ceriakan hidup saya...
Sekarang ni seharian di tempat kerja saya pakai Premium Beautiful...selesa dan best ...



Actually baju kurung moden yang saya pakai ni kakak saya yang empunya..dulu saya x selesa pakai sebab masalah perut yang sangat comell..ahahahaha..sekarang saya boleh tersenyum... :))..


No comments:

Post a Comment