Saturday, January 7, 2012

Bonus Pertamaku..

My new Gadget....


Setelah hanya x sampai sebulan berbisnes dengan premium beautiful..saya dapat banyak benefit....Diri sy bertambah sihat & keterampilan diri saya bertambah anggun....dan kini saya dapatkan idaman hati..jeng jeng....kalau setakat mengharapkan harapkan gaji bulanan saya memang tak mampu nak dapatkan gadget idaman saya....sekali gus saya dapatkannya....jeng jeng..




Tadaa......
Macbook pro & samsung nexus s...best best...


Pandangan hadapan my new collection gadget...


ni pulak pandangan belakang gadget kesayangan saya.... bestkan kalau dapatkannya dengan usaha sendiri...


Tengah-tengah sibuk nak clap pic gadget ni...si manja kesayangan pun nak bergambar jugak....dia pun teruja mama beli macbookpro....





.ala...setakat macbook kan seme orang boleh beli tapi bukan bagi saya.. saya tak mampu nak beli kalau mengharapkan gaji bulanan....saya beli dengan bonus yang saya dapat daripada bisnes PB..puas hati sebab hanya usaha melalui bisnes online sahaja...


maka dengan itu..hehhehe
saya akan terus dengan bisness PB supaya terus mencapai semua impian...aminnn...sesapa nak rasai seperti saya boleh sms atau email je kat emel saya...:)) saya sangat berbesar hati untuk share dengan semua orang peluang berbisnes dengan PB...


sweets smile SSY
 016-2089508 
 sshyash@yahoo.com


3 comments:

  1. wahhhhhh! best2! tahniah shara ;D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki Allah akan bagi selagi kita berusaha dan meminta drp DIA...amin semoga kita berjaya menuju ke puncak kejayaa...aminn

    ReplyDelete