Saturday, February 4, 2012

Premium Beautiful satu cara usaha untuk membantu kehamilan







Dapatkan Cahaya Mata dgn PB + Herba Maharani

ANAK??





Semua org menantikan kehadiran cahaya mata once dah dirikan r/tangga..InsyaAllah shara di sini akan share info ttg PB + Maharani..Kita berusaha dan Allah yang memberinya..So plz dont give up dear..Mana tau rezki anda selepas mencuba Pemium Beautiful dan Maharani. :)..




Khasiat HERBA MAHARANI :

a. Menguatkan otot-otot rahim dan peranakan

b. Menyelesaikan masalah senggugut, haid tidak teratur dan masalah keputihan.

c. Merangsang hormon estrogen dan progesterone serta melancarkan peredaran darah.



Dan mostly wanita seluruh dunia akan mengalami sukar untuk dapatkan ank di sebabkan masalah di atas.


Haid tidak teratur disebabkan PCOS (Polycystic Ovarian Syndrome ) merupakan salah satu penyebab masalah sukar untuk dapatkan anak.

Otot rahim tidak kuat juga penyebab kandungan gugur pada awal kehamilan.

Masalah hormon yang tidak seimbang juga penyebab masalah kesuburan di kalangan wanita.



*Oleh itu,jika masalah di atas ini di atasi, InsyaAllah peluang untk dapatkan bb adalah lebih tinggi. Jadi tidak mustahil setelah mengambil Herba Maharani dan pemakaian Premium Beautiful selama beberapa bulan,insyaAllah akan membuah kan hasil..


Apa Kaitan Premium Beautiful Dengan Herba Maharani??



OK,mesti pelik kan!!..nak dapatkan baby, tapi ape la kaitan nyer PB ngan Maharani nih..hehe..ok..jom kita scroll bwh..tgk ape kaitannya ye..:)



KEDUDUKAN RAHIM - Premium Beautiful akan menstabilkan kedudukan rahim dan rahim akan naik ke posisi yang sebenar, setelah itu, ia sudah bersedia untuk proses KEHAMILAN

F.I.R - dlm urat-urat benang Premium Beautiful akan membantu melancarkan darah keseluruh badan secara ti dak langsung, ia akan membantu menyuburkan kita.

KEGEMUKAN - kegemukan juga akan menyebabkan ketidakhamilan jadi PB sangat-sangat membantu untuk menurunkan berat bdan.

HORMON - pemakaian PB yang mengandungi F.I.R dan pemakaian secara konsisten 8jam sehari akan membantu emnstabilkan hormon secara semula jadi.

Now, dah nampak kn ape kaitan nyer..:D..Ape2 pun memang kena usaha..mungkin dah macam2 cara perubatan telah di gunakan,tapi msih tidak bjaya,btul x?..So,jgn risau,kita masih ade msa untk mncuba..




Testimonial Herba Maharani (effafaizal.blogspot.com)






HALAL ke?


Herba Maharani ni produk keluaran Beijing Tong Ren Tan dari negara China so mestilah ada rasa ragu tentang status halalnya kan.
Jangan risau dan ragu lagi sebab Herba Maharani adalah confirm halal.

Herba Maharani – Te Zhi Bai Feng Wan ini mendapat pengiktirafan Halal oleh Pertubuhan China Islamic Association (salah satu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh Jakim).






Tetapi pihak Jakim telah mengiktiraf badan-badan Islam luar negara seperti China Islamic Association dan Herba Maharanitelah mendapat sijil halal dari badan tersebut.


Cara Makan Herba Maharani :

Kuantiti dalam sekotak Herba Maharani = 6 bebola putih = 300 biji kecil pil herba



jika ambil 10 biji sehari = 30 hari (waktu period jangan makan)
jika ambil 25 biji sehari = 12 hari (habis sekotak , stop untuk bulan itu, sambung selepas period)
jika ambil 50 biji sehari = 6 hari (habis sekotak ,stop untuk bulan itu, sambung selepas period)

CONTOH CARA MAKAN HERBA MAHARANI



Tempoh haid anda 4 hari. Maka hari ke 5 sudah boleh mula makan Herba Maharani sehingga hari ke 16 (satu kotak = 300 biji = 25 biji pil kecil X 12 hari).

Sebulan amalkan satu kotak sahaja Herba Maharani. Setelah habis sekotak, hentikan makan Herba Maharani seketika hingga period seterusnya datang. Lepas period ulangi cara makan yang sama.




Kita sbagai khalifah nya berserah kepadaNya..tapi yang penting kena usaha dlu..insyaALLAH dengan berkat kesungguhan dan kesabaran, ada ganjarannya nnt..Aminn..

pil maharani + PB adalah gabungan terbaik kepada mereka yang ingin mengandung.



Kita sbagai khalifah nya berserah kepadaNya..tapi yang penting kena usaha dlu..insyaALLAH dengan berkat kesungguhan dan kesabaran, ada ganjarannya.
Semuanya dengan izin Allah..semua rezeki datang daripada Allah s.w.t.. dan kita diminta untuk berusaha dan selebihnya tawakal kepadaNYA...aminnn

No comments:

Post a Comment