Tuesday, February 28, 2012

Me... After 1 month wearing Premium Beautiful Corset

Sebelum ni rasa berat badan dah ideal..postur badan dah ok...ingat bahagian perut je yang bermasalah...



intai-intai koleksi gambar yang lepas-lepas ternampak satu pic ni...


saya yang hujung sekali sebelah kanan...chubby kan..ahahhah....terkejut jugak tengok..gumokksss rupanya saya...pic ni masa bulan Julai 2011 masa pertandingan KIK , JKR Pulau Pinang..patutla adik saya asik cakap kakcik ni like buah epal..gebu tapi saya kata takk..hahahah...sebab ingatkan my weight dah cukup ideal..heeee..so selalu je buat tak tahu bila ditegur cam tue...

permulaan nak pakai PB ni sebab untuk kesihatan seperti ada di ruang testimonial yang saya ceritakan sebelum nie...tanpa saya sedar Premium Beautiful ni mencantikkan postur badan saya..

me now....


lebih sihat & dapat weight yang ideal..as a woman kena jaga kesihatan dan keterampilan diri ...sama ada as a wife ataupun tak & as a mom ataupun tak...keberkesanan nie buat saya  enjoy nak join bisnes Premium beautiful...




letak sebelah-sebelah baru nampak kan different...:) 
lepas nie kena maintain pakai Premium beautiful la nampaknya..baru tak kembali jadi epal gebu...heheheh



call/sms/WhasApp (after 6.00pm) me 016-2089508 
or 
email sshyash@yahoo.com

No comments:

Post a Comment