Friday, January 13, 2012

Spend The Money...

Alhamdulillah...Yeyy!!! Bonus dah masuk dalam account...wow best kan..tengah bulan masuk RM RM RM RM...senyum manis je bila tengok angka dalam account bertambah...

Image Detail                              

Sambil2 online pun saya boleh buat income...seronokkan kalau setiap masa kita diisi dengan sesuatu yang boleh manjana income...sambil2 bertanyakan khabar dengan kawan2..check status kawan2 pun leh tambah income...seronok buat bisnes premium beautiful yang sangat baik untuk kesihatan & kecantikkan semua wanita..ha ha ha lelaki pun boleh pakai tau..Ape? Long Bra . tak sesuai la..Waist Nipple la....

Firstly ini saya buat....semua dengan online...zaman sekarang kan dah canggih!!..transfer buat mak tersayang lagi tercinta d kampung....walaupun dekat je dengan mak..tapi saya kan tengah keja..so transfer dulu la lagi cepat...nanti cuti balik la jumpa mak.. ;)

Image Detail

Sebelum ni account akan bertambah setiap 25hb sahaja dan setiap kali gaji bulanan masuk....

Image Detail

Heeee..macam ni jadinya...sabar shara sabar itu yang selalu saya cakap untuk diri sendiri tiap kali hal macam ni dalam kepala...selalu pesan untuk diri sendiri..keperluan atau kehendak sebab RM RM yang ade dalam account semua dah ade tempat nak kena bayar..sekarang ...hehehhe...

Tapi sekarang dah boleh shopping-shopping keperluan + kehendak...:)) 
Image Detail


tapi jangan la sampai ginie....:D

Image Detail
membazir dah tue...membazir kan amalan yang tak baik...:)) balance tu..harus!!

Image Detail

Untuk hari-hari akan datang....:)) saya akan sentiasa teruskan menuju kejayaan....semoga Allah mempermudahkan lagi langkah saya selepas ini..amin...
Alhamdulillah syukur dengan rezeki yang di beri...

Image Detail



No comments:

Post a Comment