Thursday, January 5, 2012

About Myself


Dating dengan my prince kecil...clap pic separuh je nampak sempurna kan...ade sebab kenape xnak clap penuh...heheheh



Sebabnya....tengoklah perut sy yg comelll nie..ehheheh....sebab saya suka makan dan makan....hehehhehe
Sekali makan tengoklah....sedapppp...


Tapi selepas bercinta dengan PB....lihatlah hasilnya....


nak makan ape pun tak perlu risau....:D saya suka sangat....

Saya yakin dengan Premium Beautiful....

Sekarang 2012...cita-cita semakin tinggi...

1.Keyakinan membuatkan saya nak menjalankan bisnes Premium Beautiful ON9....untuk dapat bonus yang menakjubkan....




2. Membalas jasa ibu tercinta



3.Dapatkan kereta idaman.....wow X6



4. Rumah Idaman yang selesa



5. Simpanan banyak untuk hari-hari tua & masa depan anak-anak....:)


6.Menunaikan Fardhu Haji bersama anak kesayangan...Muhammad Firas Addin....


Image Detail


7. Melancong bersama keluarga....


Image Detail



Kepada ALLAH s.w.t dipanjatkan doa..semoga apa yang saya inginkan dapat dicapai dan setiap urusan dipermudahkan oleh DIA YG ESA....


AMIN.... :))

2 comments:

  1. Ameen..InsyaAllah shara, pasti semua tu akn bjaya shara dpt kecapi dgn adanya usaha tanpa jemu. sama2 kita berjaya k!

    ReplyDelete
  2. Tq ain..semoga kita berjaya mencapai semua yg kita inginkan dalam hidup :)..amin.

    ReplyDelete