Tuesday, April 10, 2012

Keunikkan Premium Beautiful Corset


Sangat-sangat UNIK!!

Assalamualaikum..

Sharing is LOving..meh shara nak share mengenai material fabrik yang digunakan untuk dijadikan Premium Beautiful Corset.

Keistimewaan Premium Beautiful adalah terletak kepada Teknologi Far Infra Red Rays (F.I.R) yang terkandung di dalam setiap sulaman Premium Beautiful Corset.
Premium Beautiful adalah jenama yang berkualiti kerana mendapat pengiktirafan antarabangsa, ACA (American Chiropratic Association) dan juga Pengiktirafan daripada Pakar Sakit Belakang daripada USA, Qubec dan Kanada.

Dan salah satu lagi keistimewaan Premium Beautiful Corset ini ialah dari segi material Fabrik yang digunakan adalah jenis Akwatek dan Akwadyne yang biasanya digunakan untuk baju angkasawan.

Ianya Fabrik sebatian air yang boleh kembang dan kuncup..bukan cotton atau lycra
Tak panas dan mampu menyerapkan peluh dengan baik. So jangan risau sekiranya kita terpaksa bekerja di luar especially wanita yang terpaksa bekerja di site dan sentiasa berpeluh-peluh.
Kelebihan material ini ianya mampu menstabilkan suhu badan kita sekiranya suhu persekitaran adalah panas, ini membantu kita rase lebih comfort ketika memakai Premium Beautiful.
Dan juga Premium Beautiful boleh memanaskan badan si pemakai ketika suhu persekitaran adalah sejuk.
Serta yang paling penting dapat menyah-bau badan si pemakai.
Material yang tidak mudah reput dan sangat flexible sehingga 360 darjah dari semua sudut (+- 20kg). so bila pakai tu takkan jadi macam robot keras semacam jer ;p
Sangat selesa untuk ke gym & jogging! confirm cepat kalori terbakar! (^___^)


Comparison between Premium Beautiful Fabric vs Other fabrics


Memang Premium Beautiful Corset dibuat dengan begitu istimewa, so tak rugi kita melabur untuk sesuatu yang Istimewa macam Premium Beautiful nie kan. Setiap perempuan wajib memilikki satu set buat diri sendiri. Bila kita sihat..kecantikan diri akan keluar dan lahirlah keyakinan diri yang kuat..Selamat Mencuba ye! (^___^)


credit to : Sharul Ain

Sweets Smile with me SSY
016-2089508

No comments:

Post a Comment